AKTUALİTE

HER TELDEN NİTELİKLİ PAYLAŞIMLAR

Fenerbahçe – Konyaspor : 2-0 (İyidir İyi) !!!

Posted by aktualite Mart 15, 2011

16′ Dakika : GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Niang’ın attığı gol ile 1-0 öne geçiyor.Emre savunmaya baskı yaparak topu kazandı, ceza sahası içine girdi, altıpas önünde bekleyen Niang’a pasını vedi ve Niang bomboş pozisyonda plase vuruşunu yaparak topu ağlarla buluşturdu.
77′ Dakika : GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Semih ile 2. golü buldu.Caner ceza sahası içine yerden pasını verdi, Semih savunmanın arasından sıyrıldı topla buluştu kaleci ile karşı karşıya kaldı ve plase vuruşla topu köşeden ağlarla buluşturdu.

* Takımı kutluyorum.Nazar değmesin inşaallah.9/9 yaptık.O yüzden ”İyidir İyi” diyelim toteme devam edelim.

* Takımın hırsı,iştahı gene yerindeydi.Kadıköy’de artık klasiğimiz oldu ilk 20 dakika ileride basarak kaptığımız toplarla golü bulmak.Gene erken bir gol bulduk ama özellikle Stoch’un şanssızlığı nedeniyle diyelim 2.golü bulacak fırsatları harcadık.5 olurdu ilk yarıda.Gelmeyen 2.gol  Konyaspor’un direncini arttırdı her geçen dakika.Neyseki nobetçi golcümüz Semih derin nefes aldırdı usta bir gol vuruşu ile.Stoch ,Semih abisinden gol vuruş dersleri alsın :))

* Takım savunmamız da gene iyiydi.Ki ideal 4’lüden Lugano ve A.Santos yokken.Konyaspor Yılmaz Vural’ın felsefesi ile kapanmadan açık futbol oynadı ama pozisyon vermedik.Bu önemli.

* İyi futbol oynamadık deniliyor,ben katılmıyorum.İlk yarı çok iyi oynadık.Stoch’un kaçırdıkları olsa sonuçta alacaktık.Kaldı ki artık iyi futbol değil 3 puan önemli.Bakmayın kıskançlıktan kudurup iyi futbol oynamıyorlar demelerine.Düşüşte olabilir,hep aynı çıkış devam etmez.Önemli olan düşüşü kayıpsız atlatmak.Bu haftayı da atlattık çok şükür.

* Çok eleştirdik ilk yarıda haklı olarak Aykut Kocaman,futbolcular ve bolca yönetimi.İkinci yarı enteresan bir şekilde aynı hoca ve oyuncularla farklı bir takım.Elbette bu çok sevindirici.Nedir ? Çubuklunun hakkını veren mücadele ve en önemlisi inşaallah sürdürebiliriz ”Fenerbahçe Futbol Karakteri” oluşuyor yavaş yavaş.Oyunun iki yönünü oynayabilen futbolculardan bol ayağa pas ve dikine hızlı oynayabilen ve çok önemli modern futbolun ögelerinden önde basıp kapılan toplarla gol bulma.İnşaallah bu takım Şampiyon olacak ve nokta atışı 2-3 transferle takım kalitesi daha yukarıya çıkarılacak ve Avrupa’da da başarı kovalanacak.Umarım bu sezon Şampiyon oluruz ve tekrar başa dönmeyiz.Yazık olur çok yazık olur bu ivme yoksa.

* Niang Başgannnnnn.Çok etkili.Sezon başındaki formuna ulaştı.Biraz gereksiz eforla çabuk yoruluyor yalnız.Buna da dikkat ederse çok daha iyi olacak.Büyük silah.

* Stoch.Açıkası çok sevindim oynamasına.Goller kaçırdığı için tepki aldı ama önemli değil.Pozisyona girmesi önemliydi.Uzun süre oynamaması yanlıştı bence.Şans vermek lazımdı.Böyle çabuk ve rahat pozisyona giren bir oyuncudan yararlanmak lazım.

*Emre.Şüphesiz çok iyi oynadı.Takımın en iyisiydi.Şu anda önde basmayı bu şekilde en iyi yapan orta saha oyuncusu.Çok geçmiş olsun ama çokta kızıyorum.Biraz kontrollü ol be kardeşim.Ne gerek vardı 2-0’dan sonra hala yırtınmana.En önemli maçta,en iyi yaptığın hücum presi çok lazımken yoksun işte.Olacak şey değil ama yapacak bir şey yok ne yazık ki.Artık kendini kontrol et Emre.

* Alex Reis bu maçta aktif dinlenme yaptı.İyi de yaptı.Cuma günü sahne alacaktır inşaallah.

* Bekir taraftarın günah keçisi olmasına rağmen ne zaman nerede görev verilirse elinden geleni yapıyor.O da yalnız biraz kontrollü olmalı.Çok faul yapıp,kolay kart görüyor.Ben tutuyorum ve böyle efendi ve iş  ahlakı olan Anadolu çocuklarının Fenerbahçe’de kalıcı olmasını istiyorum.Fenerbahçe taraftarı unutmasın ki Bekir İbrahim Kızıl ve kardeşinin büyük baskılarına rağmen Fenerbahçeli olduğu ve Fenerbahçe’ye gitmek istiyorum diyerek sözleşmesini uzatmadı ve bonservissiz geldi.

* Semih.Böyle bir golcü her takıma lazım.Zaman zaman eleştirdim hatta artık ayrılması gerektiğini düşündüm ve hala kararsızım.Çünkü Semih var diye santrfor alınmıyor,zira farklı özellikleri olan adam lazım.Ama Semih’te bunu yapıyor işte.Sezon sonunda gitse de kalsa da eyvallah.

* Taraftar.Büyük destek verdiler ancak şu salakların yaptığından esinlenme ”Fener Gollll Golll Şampiyonluk Geliyor” tezahüratını hiç sevmiyorum.Hem gereksiz baskı yaratıyor oyuncular üzerinde,panik oluşturuyor hem de geçen seneki uğursuzluğu akla getiriyor.

* QTM gene sahnede.Spor programlarına bakıyorum Telegol denilen Kumpanya  Daum’u tam zamanında konuşturmuş ”Arkamdan vurdular ”manşetini koyuyorlar.İyi gidiyor ya takım,hemen devreye girmek istiyorlar.TV8’e bakıyorum Dobiş Faik’e.Manşet ”Fenerbahçe 17/17 yapabilir mi ? ” Baskı oluşturmaya çalışıyorlar.NTV SPOR’a bakıyorum 90+ programına ,anket yapıyorlar ”Fenerbahçe nerede takılacak ? ” Ne diyelim  ki ? ”Fenerbahçe İnsanın Kimyasını bozar”

* Ve geldik derbiye.Bjk maçı öncesi ”Beraberliğe razıyım ” demiştim ,kazandık.Totem olmuş olsun bari gene ”Beraberliğe razıyım” diyelim.Beraberlik elbette yetmez ne yazık ki.Çünkü hakemlerin kucağında Şampiyonluğa oynayan bir Lazyo var rakibimiz.gs’nin sezonu kurtarma maçı her ne şartta olursa olsun.Bizim de puan kaybına tahammülümüz yok.Görüntü her şekilde bizden yana ama bu tür maçlar belli olmuyor.İlk maçı kazanamadık mesela 0-0.O yüzden çok gergin geçmesi beklenen maçta kesinlikle sinirlerimize hakim olup,soğukkanlı kalabilmeliyiz.Takım kalitesi ve bireysel kalite,mental açıdan zaten farkımız belli olacaktır.Emre’nin yerine oynayacak adam önemli.Baroni oynasa diyeceğim ama 6 yabancı kontenjanı sorun.A.Santos kesilse Caner olmaz bu maçta.Dia oynamalı mutlaka,hatta Stoch’ta oynamalı ama nasıl olacak ? Semih oynasa,Niang sola çekilse,Baroni göbeğe Selçuk’un yanına.Veya direk Selçuk-Özer olsa,Mehmet Topuz göbeğe çekilecek büyük ihtimalle ama verimli olmuyor orada.En iyi obsiyon Özer’i oynatmak ama Onu çok iyi hazırlayarak.Artık kendini göstermeli Özer de.Ne olursa olsun kazanalım büyük yürüyüşümüze devam edelim ve gs’yi de foseptik çukuruna iyice yuvarlayalım inşaallah.Hakem de Kartal Fırat olacak deniliyor.Rezalet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: